خرید باغ شهریار - فروش باغ شهریار - باغ ویلا شهریار

خرید باغ شهریار, فروش باغ شهریار, باغ ویلا شهریار,خرید باغ و باغچه در شهریار,خرید باغ ویلا ارزان در شهریار,خرید زمین ارزان در شهریار,خرید باغ در شهریار دیوار,زمین فروشی بکه شهریار,قیمت زمین در یبارک شهریار
  • ۰
  • ۰

همواره فروشگاه ایران رادیاتور با ما است چراکه یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت تولیدی در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ایران می باشد. شروع فعالیت این کارخانه بزرگ به بیش از 40 سال قبل باز می گردد. هم اکنون نیز می توانید نمایندگی های این شرکت را در سراسر نقاط مختلف کشور عزیزمان مشاهده کنید. تنوع فراوان در محصولات این فروشگاه مطابق با استانداردهای جهانی در کنار قیمت مناسب و ارزان نسبت به سایر محصولات وارداتی مشابه خود سبب شده تا مشتریان فراوانی داشته باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این فروشگاه را در اختیارتان قرار دهیم سایت https://iranradiatorbama.ir

قیمت و خرید پکیج ایران رادیاتور

چنانچه به دنبال تهیه پکیج برای فضای داخلی منزل و یا محل کار خود هستید؛ می توانید با مشاهده قیمت و خرید پکیج ایران رادیاتور به مناسب بودن بهای این محصول در کنار کیفیت بالای آن پی ببرید. در حال حاضر در بازار انواع مدل این برند در حدود رنج قیمت 8 میلیون تا 13 میلیون تومان به فروش می رود. به یاد داشته باشید که این شرکت بزرگ تمامی کالاهای تولیدی خود را ضمانت می کند. از این رو می توانید با اطمینان خاطر به خرید آن اقدام نمایید.

کولر گازی ایران رادیاتور

با نوسازی بناها کولر گازی ایران رادیاتور جایگزین کولرهای آبی قدیمی شده است. کولر گازی را می توان جدیدترین محصول این کارخانه بزرگ ملی دانست که با تکیه بر دانش جهانی و البته داشتن مهندسین خبره توانسته محصولی با طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه دارد.

قیمت و خرید رادیاتور ایران رادیاتور

از آنجاییکه فعالیت این شرکت به سال 1360 و با تولید رادیاتورهای آلومینیومی باز می گردد؛ به جرات می توان گفت با داشتن سابقه طولانی در امر تولید این محصول، بهترین قیمت و خرید رادیاتور ایران رادیاتور را مربوط به این شرکت می دانند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها و مدل محصولات به سایت فروشگاهی این کارخانه مراجعه کرده و به صورت آنلاین اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

نمایندگی ایران رادیاتور در غرب تهران

یکی از مهمترین ویژگی های محصولات تولید ملی به خصوص برند ایران رادیاتور برخورداری از نمایندگی هایی جهت نصب، سرویس و یا انجام خدمات تعمیرات می باشد. هم اکنون نمایندگی ایران رادیاتور در غرب تهران به صورت فعال آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران

نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان این ناحیه از تهران است. تمامی خیابان های تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی، ظفر، درکه، صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، اوین، دروس، مینی سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، سعادت آباد، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، ازگل، فرمانیه، باغ فردوس، جردن و غیره تحت پوشش این نمایندگی قرار دارند.

نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران

شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس با نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران از خدمات سرویس و تعمیرات تخصصی نیروهای حاذق ما با بهترین کیفیت و در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه برخوردار شوید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

زمانی امکان عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را خواهید داشت که از علت و دلایل بروز آن با خبر شوید. به طور معمول به هنگام فروش این محصولات دفترچه راهنمایی به همراه محصول قرار داده می شود. تولید کننده با هدف مطالعه این دفترچه توسط خریدار محترم، اطلاعات مفیدی در باب نحوه استفاده و علت برخی از ارورها را در آن قرار داده است. اما گاهی اوقات شما عزیزان با مطالعه دفترچه راهنما نیز قادر به رفع ایرادات نخواهید بود. در این صورت پیشنهاد ما به شما عزیزان تماس با مراکز و نمایندگی های مربوطه است تا در اسرع وقت مشکلات دستگاه شما را رفع نمایند.

ارور پکیج ایران رادیاتور

از آنجاییکه پکیج شامل 30 الی 40 قطعه می باشد در صورت بروز خرابی در هر کدام از قطعات، ارور پکیج ایران رادیاتور در آن نمایان می شود. باید بدانید این ارورها هم در مدل آنالوگ و هم در مدل های دیجیتال رخ می دهد. برخی از آن ها را می توانید با دانستن علت شان به سادگی رفع نمایید. اما برخی دیگر نیازمند بررسی بیشتر توسط تکنسین های خبره در این امر را دارد. به عنوان مثال هنگامی که مشکلی در قسمت فن دستگاه رخ دهد؛ خطای 40 60 80 یا ارور 40 60 70 در پکیج آنالوگ ظاهر می شود. این در حالی است که در انواع دیجیتال این دستگاه ” ارور E50 ” نشان دهنده فن خاموش است که پرشر سوییچ هوا در وضعیت وصل می باشد. شما عزیزان با مراجعه به مقاله انواع ارور پکیج ایران رادیاتور می توانید اطلاعات کاملی درباره علت و راه حل رفع آن ها به دست آورید.

سایت سرویسکاران ایران رادیاتور

با توجه به اینکه تمام سرویسکاران در قبال مراجعه کنندگان دارای وظایفی هستند که باید آن ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند؛ این شرکت بزرگ، سایت سرویسکاران ایران رادیاتور را با این عنوان قرار داده است. از این رو در صورت لزوم می توانید با مراجعه به این سایت به ثبت درخواست و سفارش خود بپردازید. در کمترین زمان پس از ثبت سفارش تان از طرف شرکت با شما تماس گرفته شده و کارشناسان ما به راهنمایی شما خواهند پرداخت.

فروش اینترنتی ایران رادیاتور

این تولیدکننده بزرگ محصولات گرمایشی و سرمایشی جهت دسترسی آسان شما عزیزان به محصولات و کالاهای تولیدی خود دست به فروش اینترنتی ایران رادیاتور زده است. شما عزیزان بدون صرف هزینه های رفت و آمد می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی این شرکت به بررسی محصولات و قیمت های آن بپردازید. در ضمن تمامی کارشناسان خبره این مجموعه آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان هستند.

کارخانه ایران رادیاتور

کارخانه ایران رادیاتور را به عنوان یک گروه صنعتی بزرگ می شناسند که متشکل از چند کارخانه بوده و تاسیس آن به سال 1360 باز می گردد. مهمترین تولیدات این ابرکارخانه شامل موارد زیر است:

  • رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی
  • پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی
  • کولرهای گازی اسپیلت
  • کولرهای داکت
  • تولید مشعل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز

خدمات ایران رادیاتور

خدمات ایران رادیاتور در جهت فروش و ارائه انواع مختلف از کالاهای سرمایشی و گرمایشی همچون شوفاژ، پکیج، کولر گازی و مشعل بوده و در جهت رفاه حال مشتریان خود ضمانتنامه ای معتبر پس از فروش را ارائه می دهد. از این رو شما عزیزان می توانید با اطمینان از خرید خود به تهیه این محصولات بپردازید.

سخن آخر

در مطلب ” فروشگاه ایران رادیاتور با ما” سعی کردیم تا به طور مختصر و کامل در باب فعالیت و محصولات این شرکت با شما سخن بگوییم. توجه داشته باشید که هم اکنون ایران رادیاتور به عنوان یک گروه صنعتی بزرگ در کشور و نیز در بین 10 شرکت برتر تولید کننده پکیج های شوفاژ دیواری در جهان شناخته می شود. این شرکت همواره در کنار مشتریان خود به ارائه خدمات پس از فروش آن می پردازد. از این رو شما عزیزان با خرید محصولات گرمایشی و سرمایشی از این برند می توانید برای سال های طولانی از خدمات رفاهی آن بهره مند شوید.

https://iranradiator.ir

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • املاک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی