خرید باغ شهریار - فروش باغ شهریار - باغ ویلا شهریار

خرید باغ شهریار, فروش باغ شهریار, باغ ویلا شهریار,خرید باغ و باغچه در شهریار,خرید باغ ویلا ارزان در شهریار,خرید زمین ارزان در شهریار,خرید باغ در شهریار دیوار,زمین فروشی بکه شهریار,قیمت زمین در یبارک شهریار

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید آپارتمان در اندیشه فاز ۱ با ۱۰۰ میلیون وام مسکن شروع متزاژ از ۳۷ متر تا ۱۶۰ متر با ۸۰ میلیون صاحب آپارتمان شوید .

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. این شهر دارای ۶ فاز می‌باشد و در ۲۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.[۳] فاز دو، سه، چهار و پنج شهر اندیشه براساس قوانین جدید شهرسازی طراحی و ساخته شده‌است. در ابتدا شهر اندیشه به عنوان کنترل کنندهٔ سر ریز جمعیت کلانشهر تهران شروع به ساخته شدن کرد و در حال حاضر در جهت تجاری سازی پیش رفته‌است. همچنین از لحاظ فرهنگی، هنری و ورزشی نیز شهری پیشتاز در غرب استان تهران می‌باشد. بازار ایرانی اسلامی اندیشه که به سبک میدان نقش جهان اصفهان ساخته شده‌است، یکی از بزرگترین مکان‌های تجاری و تفریحی آن می‌باشد.

  • املاک
  • ۰
  • ۰

فروش باغ میوه از متراژ ۵۰۰ متر با بالا فردوسیه شهریار با سند شش دانک آب برق سهمیه آب چاه آب درختان میوه سیب انگور

خرید و فروش باغ در شهرستان شهریار

شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد . این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

شهرهای اطراف شهریار شامل :

شهریار - اندیشه - باغستان - فردوسیه - وحیدیه - صباشهر - شاهدشهر

 

 

  • املاک
  • ۰
  • ۰

فروش باغ ویلا ۵۰۰۰ متر باغستان شهریار با سند شش دانگ آماده محضر ُ فوری فروشی با قیمت مناسب باغ ویلای لوکس با امکانات عالی استخر سرایداری آب برق گاز فوق العاده لوکس جهت مشاوره رایگان و خرید و فروش باغ ویلا در شهرستان شهریار تماس بگیرید .

 

  • املاک