خرید باغ شهریار - فروش باغ شهریار - باغ ویلا شهریار

خرید باغ شهریار, فروش باغ شهریار, باغ ویلا شهریار,خرید باغ و باغچه در شهریار,خرید باغ ویلا ارزان در شهریار,خرید زمین ارزان در شهریار,خرید باغ در شهریار دیوار,زمین فروشی بکه شهریار,قیمت زمین در یبارک شهریار

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت آپارتمان در فاز 1 اندیشه از متری ۶ میلیون به بالا با سند شش دانگ آسانسور رو به نما با پارکینگ اختصاصی 

 

روشویی

فروش انواع روشویی

http://webgard.asblog.ir/post/5

http://web3.aramblog.ir/post/3

http://webgardi.bestblog.ir/post/6

 

 

 

  • املاک
  • ۰
  • ۰

خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه با ۱۶۰ میلیون زوجین و ۱۰۰ میلیون تک نفره

 

  • املاک
  • ۰
  • ۰

قیمت آپارتمان در شهرک اندیشه

شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید اقدام به خرید آپارتمان در اندیشه کنید. از آنجاییکه این شهرک تازه ساز دست به ساخت و سازهای زیادی در زمینه آپارتمان های مدرن و جدید زده است؛ در حال حاضر به عنوان بهترین گزینه جهت سرمایه گذاری و خرید آپارتمان محسوب می شود. املاک اندیشه از دیگر ویژگی خرید آپارتمان در این منطقه امکان استفاده از وام و رهن در کمترین زمان جهت خرید می باشد.

قیمت خانه در اندیشه فاز یک

هنوز هم بسیاری از افراد هستند که به دنبال خرید خانه و ویلا در نزدیکی شهر تهران می گردند. دیده شده بسیاری از هم وطنان تهرانی جهت فرار از آلودگی شدید ناشی از آب و هوای پایتخت به این منطقه آمده اند و به خرید خانه و ویلا در اندیشه فاز یک دست زده اند.

قیمت آپارتمان در شهرک مریم اندیشه

از نظر قدمت ساخت باید گفت فاز یک نسبت به تمامی فازهای این شهرک قدیمی‌تر است و تا حدودی بافت سنتی دارد. مهم‌ترین نکته در مورد این فاز، قرار نگرفتن در محدوده شهر جدید اندیشه است و باید دقت داشته باشید که فاز یک بخشی از ناحیه یک شهرداری شهریار محسوب می شود. در توضیح شهرک مریم که با مساحتی در حدود ۹۱ هکتار در جنوب غرب فاز یک اندیشه واقع شده است گفته می شود این شهرک به عنوان یک شهرک نمونه در سطح استان تهران معرفی شده که به دلیل موقعیت جغرافیای و فاصله ۱۸ کیلومتری تا تهران و به دلیل شهرسازی و امکانات کامل و از همه مهمتر به دلیل پیشرفت و رو به رشد بودن منطقه و میانگین افزایش ۵۳ درصدی قیمت در هر سال این شهرک را به مرکز سرمایه گذاری در زمینه مسکن تبدیل کرده که زیر نظر فاز 1 اندیشه هم می باشد. از این رو چنانچه قصد خرید آپارتمان های نوساز و لوکس و البته با قیمتی مناسب در نزدیک تهران را دارید ما به شما پیشنهاد می دهیم به فایل های آپارتمان های واقع در این منطقه سربزنید.

 

 

  • املاک